El treball de recerca de Carla Barneda seleccionat a la primera fase del Concurs Preuniversitari UIC

La UIC Barcelona (Universitat Internacional de Catalunya) va seleccionar el treball de cerca de la Carla Barneda titulat Rehabilitació d’una casa mirant Bunyesc arquitectes.

La primera selecció va comptar amb més de cent persones triades dels millors treballs i diferents àmbits, i es van fer una presentació oral de tots els treballs.

En aquesta preselecció es triaran els millors treballs, que passaran a la primera fase i, per tant, es farà una defensa oral del treball.

Des de l’institut et volem felicitar la preselecció del primer dia d’aquest bon treball i la teva defensa oral del treball, Carla. També ens ajuntem a les felicitacions rebudes el primer dia de la defensa per part dels organitzadors.