Dos alumnes de l’institut participen a l’acte institucional al Parlament de Catalunya per commemorar el Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

El dijous 25 de gener els alumnes de 1r de BTX, Domènec Rodríguez  i Raquel López, han participat en representació del nostre institut en l’acte institucional d’homenatge a l’Holocaust que es fa anualment al Parlament de Catalunya. L’esdeveniment s’ha produït en el marc del projecte educatiu del Parlament per recordar les víctimes i fomentar la Pau en el qual hi han participat sis centres educatius catalans que destaquen pel seu compromís amb la memòria històrica. El passat dijous a l’auditori del Parlament, i davant es principals autoritats del país, els nostres alumnes han llegit les conclusions del treball realitzat amb els representants d’entitats de la comunitat jueva resident a Catalunya.

Adjuntem enllaç de la notícia a la web del parlament de Catalunya: https://www.parlament.cat/web/actualitat/noticies/index.html?p_id=270515090