El Col·lectiu d’Ensenyants de la Garrotxa amb la col·laboració i suport dels Serveis Educatius de la Garrotxa i l’Institut Municipal d’Educació i Joventut d’Olot presenta el Fòrum Educa’t 2019. Es tracta d’una escola d’estiu per a mestres, professors, tècnics i estudiants que amb el títol de “Transformem l’educació” vol tractar i posar sobre la taula temes d’actualitat del món educatiu.
Es tracta de 3 dies molt interessants per a compartir experiències, exposar noves tendències i reflexionar sobre temes que preocupen a la comunitat educativa.
Les companyes del nostre Centre, Marta Cos i Imma Masdevall, han presentat el projecte “Els Secrets del riu Brugent” que van fer a 1r ESO . Aquest intercanvi d’experiències pedagògiques les han presentat a la resta de professorat. Ha estat una bona manera de posar-se al dia de les novetats que s’estan fent a diferents centres de Catalunya.




