Es “flexibilitzarà l’opcionalitat” de les proves perquè l’estudiant eviti el temari que no ha cursat.
Les proves tindran diversos enunciats per no perjudicar els alumnes que no han pogut seguir el curs.
-
El calendari queda així:
- PAU ordinària: 7, 8 , 9 i 10 de juliol.
- Més grans de 25 o 45 anys: 20 de juny (fase general), 27 de juny (fase específica, només per als de més de 25 anys). Inicialment estava fixada per al 18 i 25 d’abril.
- PAP graus en educació: divendres, 15 de juliol
El Ministeri i autonomies acorden posposar els exàmens tenint en compte la suspensió de les classes per la Covid-19.
- La selectivitat es farà entre el 7, 8, 9 i 10 de juliol en convocatòria ordinària i abans del 10 de setembre en convocatòria extraordinària. Les dates finals depenen de l’evolució de la pandèmia.
- Les qualificacions es publicaran abans del 17 de juliol en convocatòria ordinària i abans dels 18 de setembre en extraordinària. Amb tot, l’assignació definitiva de places no es farà abans del 25 de setembre.
- Modificar el model i el contingut de les proves amb l’objectiu que l’alumnat no es vegi perjudicat per la situació causada pel coronavirus.
- La modificació del model i el contingut de les proves s’ha fet per tal d’assegurar que l’accés a la universitat es fa en termes d’equitat i justícia i perquè l’alumnat no es vegi perjudicat per no haver treballat a classe algun bloc de continguts d’alguna de les matèries. Tot i això no s’ha concretat en què consistirà la modificació.

