AMB MOTIU DE LA FESTIVITAT DE SANT JORDI, L’INS CASTELL D’ESTELA CONVOCA PER ALS ALUMNES DEL CENTRE UN CERTAMEN O CONCURS DE POESIA, PROSA, CONTES CIENTÍFICS, MÚSICA (CONTE MUSICAL), DIBUIX I FOTOGRAFIA DE DIVERSES CATEGORIES.
BASES
-
TEMA: lliure.
-
OBRES: Cada alumne /-a podrà presentar una sola obra a cadascuna de les especialitats esmentades.
* Totes les obres han de ser originals, anònimes i han de portar títol i lema.
* S’ han de presentar dins un sobre gran, i a més a més, hi haurà d’ haver un sobre més petit i tancat amb el títol i el lema a fora; i a dins, un paper amb les dades personals de l’autor (nom i curs).
*Els treballs de POESIA hauran de formar una unitat temàtica, tot i que podran constar de diversos poemes. Els reculls hauran de tenir una extensió màxima de dos folis, mecanografiats a doble espai i per una sola cara.
* Els treballs de PROSA hauran de tenir una extensió màxima de cinc folis, mecanografiats a doble espai i per una sola cara.
-
-
Les obres s’ han de deixar amb el sobre corresponent a la consergeria de l’ INS els dies abans del termini.
Els textos han d’escriure’s en llengua catalana, castellana, anglès o francès.
TEMES ARTÍSTICS LLIURES:
* Els treballs de DIBUIX han de tenir un format DIN A-4 o DIN A-3 amb suport i tècnica lliures. Es valorarà especialment l’originalitat i es pot acompanyar la composició plàstica amb els comentaris que cregui oportuns l’autor/-a. El tema haurà d’estar relacionat amb la diada de Sant Jordi.
*Els treballs de FOTOGRAFIA han de tenir un mesura de 9 x 15 amb paspartout de 5 cm. La temàtica ha d’estar relacionada necessàriament amb la diada de Sant Jordi.
MÚSICA
S’estableix també un premi per a contes musicals. Els contes s’han de presentar impresos.
PREMIS:
HI HAURÀ TRES CATEGORIES:
-
a) 1r i 2n d’ESO, b) 3r i 4t d’ ESO i c)
Per a cada especialitat es donarà un 1r PREMI i un accèssit.
-
Es lliurarà també un premi per STORY TELLING en anglès per a alumnes de 1r d’ESO.
DATA DE RECEPCIÓ DE LES OBRES: La data màxima per al lliurament de totes les obres serà el: divendres 6 d’abril
-
JURAT:
El jurat del certamen estarà format per tres professors /-es de l’àrea de lletres, un /-a de l’àrea d’estudis artístics i un/-a de l’àrea de ciències, a més de dos alumnes del Consell Escolar o altres delegats en cas que aquests participin al concurs.
VEREDICTE: La decisió del jurat es donarà a conèixer el dilluns dia 23 d’abril al matí en el decurs de l’acte institucional de la diada. Les obres premiades de cada categoria quedaran en dipòsit propietat de l’institut INS Castell d’Estela, que es reserva el dret de publicar-les
-

