Viatge a Dublin

Els estudiants de 1r de bat d’anglès ja han arribat del seu viatge de cinc dies per Dublín. Del 20 al 24 de febrer els alumnes van gaudir de la natura, cultura i història de la capital irlandesa, visitant llocs com el vaixell Jeanie Johnston ( on van emigrar milers d’irlandesos cercant millors oportunitats per a viure), els museus de Dublinia, d’arqueologia i la Galeria Nacional ( en aquesta darrera, vam realitzar un Treasure Hunt per cercar les seves obres més importants) i els indrets més emblemàtics de la ciutat, com són el Trinity College, el castell, el barri de Temple Bar, l’estàtua de la Molly Malone, St Stephen’s Green i Merrion Square.

Els alumnes també van tenir l’oportunitat de passejar pels llocs esmentats en el llibre de lectura obligatòria ‘Not above the Law’ (Banc de Dublín, comissaria de policia, passeig vora el riu Liffey,…) i de fer una excursió al poble mariner de Howth on vam fer un passeig pel camí dels acantilats (també vam tenir la sort de veure una foca pels voltants del port!!).

Tot i fer una mica de fred, el temps ens ha acompanyat. May the luck of the Irish be always with us!!