Viatge a Carcassonne

Com cada any, el seminari de francès ha organitzat el viatge de 4t d’ESO a Carcassonne. Enguany s’han afegit també alumnat de 1r de batxibac ja que el curs passat aquesta sortida no es va poder realitzar a causa de la pandèmia. I com cada any també la sortida ha estat un èxit. L’alumnat participant s’ho passat molt bé i s’ha comportat de manera execel·lent. I els professors acompanyants, Merxe Octavio, Biel Foguet i Javier Sánchez, també. Com sempre s’han fet les visites a la Cité Médievale, als castells de Lastours, Collioure i, enguany també el centre històric de Perpignan.. Una sortida cultural molt enriquidora i que forma part de la història del nostre institut ja que ha complert els 30 anys. Enhorabona!!!