Viatge a Carcassonne

L’alumnat de 4t d’ESO de Francès va viatjar a Carcassonne els passats dies 3, 4 i 5 de novembre. Aquesta activitat, que és una tradició dins el calendari escolar del centre, va ser molt enriquidora ja que, durant el trajecte, es van fer parades a Collioure i Perpingnan, on una guia els va explicar la història de la ciutat. Ja a Carcassonne, van poder passejar per la Cité Médiévale i el castell de la ciutat. A més, es van desplaçar fins a les coves de Cabrespine i a les torres de Lastours. Tant la vintena d’alumnes participats com els professors acompanyants, Biel Foguet i Merxe Octavio, van gaudir molt d’aquesta sortida cultural.