Sorteig solidari per al viatge de Fi de Curs!

Els alumnes de 4t d’ESO estan organitzant una oportunitat única per ajudar a finançar el seu viatge de fi de curs. Amb la col·laboració dels increïbles establiments locals de l’Ametlla de Mar, hem preparat 3 paneres plenes d’obsequis increïbles que segur et fascinaran!

Què pots trobar a les paneres? Begudes i comestibles, productes per a la llar, complements esportius, xecs regal d’estètiques, perruqueries i bars/restaurants, material de papereria, i molt més! A més, inclouen un dècim per a la Loteria de Nadal i dues entrades per un emocionant partit del Barça!

Cada col·laboració compta! Amb la teva participació, ajudes als nostres alumnes i a les seves famílies a fer realitat aquest viatge inoblidable.

Agraïm de tot cor als establiments locals per la seva generositat i suport!

Data del sorteig: 18 de desembre

Gràcies per ser part d’aquesta gran comunitat!