Sant Jordi 2022

Aquest divendres 22 d’abril a l’INS Candelera hem celebrat el dia de Sant Jordi.

Han quedat lliurats els premis dels concursos literaris de les matèries de llengües: Català, Castellà, Francès i Anglès.

A més a més, s’han lliurat els premis als tres primers millors alumnes de les proves Cangur i, com a novetat, ha quedat lliurat el primer premi de curtmetratges, organitzat per la Comissió de convivència del centre, el grup guanyador ha estat 1r d’ESO C.

Finalment, per part del Departament de Francès, s’han lliurat els diplomes DELF als alumnes de 4t Eso i de 1r de Batxillerat.

L’acte ha estat organitzat en petit format i han assistit només els alumnes premiats.

Agraïm la participació dels alumnes, el treball per part de tots els departaments participants i la col·laboració de l’Ajuntament de L’Ametlla de Mar.

Alumnat premiat