Sant Jordi

Aquest 24 d’abril a l’INS Candelera hem celebrat el dia de Sant Jordi.

S’han lliurat els premis dels concursos literaris de: Català, Castellà, Francès i Anglès. A més a més, s’han lliurat els premis de les proves Cangur de Matemàtiques i, finalment, ha quedat lliurat el premi al millor curtmetratge organitzat per la Comissió de Convivència del centre.

L’acte ha estat amenitzat per una banda de música formada per professors i alumnes. A la fi de l’acte, els alumnes dels tres grups de 3r d’Eso han ballat una sardana al pati del centre.

Agraïm la participació dels alumnes, el treball per part de tots els departaments participants i la col·laboració de l’Ajuntament de L’Ametlla de Mar.