Projecte digital Candelera Report

Dijous 22 de setembre tots els alumnes de 3r d’ESO van rebre una formació per tal d’iniciar el projecte digital Candelera Report. Es tracta d’una revista col·laborativa redactada per joves estudiants que participen en el projecte Revista Escolar Digital i on es publiquen els millors continguts de diferents centres d’educació en diversos idiomes. S’hi treballaran les diferents tipologies textuals a partir d’unes unitats didàctiques, on hi haurà cabuda, també, per a la lliure creació.

A l’octubre és quan comença aquesta iniciativa i serà a partir d’aleshores quan hi podreu trobar la feina que fan els nostres estudiants-periodistes.