Premis Treballs de recerca del Consell Comarcal delL Baix Ebre

L’alumne Ramon Gonzàlez, de l’institut Candelera, ha rebut el Premi Innocent Paulí, àmbit tecnològic, amb el treball ‘Energia solar tèrmica: Recerca i experimentació’, un projecte dut a terme amb el propòsit de conèixer la importància i l’accessibilitat de l’energia solar tèrmica. El seu tutor, Albert V., Equip Directiu, i tots els professors de l’Institut Candelera el felicitem per aquest reconeixement.

En aquesta setzena edició dels premis Recerca, que patrocina l’empresa Acciona, s’han presentat un total de 10 treballs d’alumnes de diversos instituts de la comarca. El jurat estava integrat per diversos representants de la comunitat educativa i el conseller comarcal d’Ensenyament, David Poy.

A l’acte de lliurament dels Premis Comarcals Recerca hi ha assistit la directora dels serveis territorials d’Educació, Montse Perelló; el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura; el representant d’Acciona, Antonio del Pozo i el conseller comarcal d’Ensenyament, David Poy, entre altres autoritats.

El president del Consell Comarcal i el conseller comarcal d’Ensenyament han agraït la participació tant dels alumnes com dels centres educatius, així com el patrocini dels premis per part de l’empresa Acciona. “Des del Consell Comarcal del Baix Ebre seguirem apostant pel foment de la recerca entre els joves de la comarca, així com per incentivar la tasca educativa dels instituts”, ha assenyalat Faura.

Enhorabona, Ramon!!!