Pau Alabajos, el cantautor que xiuxiuejava Estellés

El cantautor valencià ens acompanya com a part de les activitats que integren el Projecte Cent d’Estellés

L’Ametlla de Mar 7 de febrer 2024

Pau Alabajos i Ferrer (Torrent, 1982) és un cantautor valencià que porta en actiu des de 2003, amb vuit treballs discogràfics en el mercat. Actualment és secretari del Col·lectiu Ovidi Montllor (COM), associació de músics i cantants del País Valencià i membre de la Plataforma Cívica Cent d’Estellés.

A l’institut Candelera va aplegar tots els alumnes de 1r d’ESO a qui va presentar el taller didàctic “Estellés a cau d’orella” amb cançons musicades del poeta. L’alumnat va prendre mostres fotogràfiques de l’acte per tal de recollir material que els pogués servir per elaborar activitats posteriors del “Projecte Cent d’Estellés” amb què commemorem al centre l’aniversari del poeta.

La presentadora de l’acte va destacar del cantautor la seva senzillesa personal, la proximitat i la seva categoria professional alhora que va fer un paral·lelisme entre la veu d’Estellés i la de Pau.

Altres activitats que completen el “Projecte Cent d’Estellés” són les participacions en concursos plàstics i audiovisuals com el Sambori, la sonorització de poemes, la ruta Estellés per Burjassot de la mà de la neta del poeta o el pòdcast que resumirà la feina feta durant tot l’any. Es tracta de la primera edició d’un projecte en el qual col·laboren cinc departaments del centre.

Aviat veureu el nostre treball a l’espai web (http://www.profundestelles.cat/) on s’aplegaran totes les activitats que tinguin per objectiu celebrar els 100 anys de Vicent Andrés Estellés.