L’INS Candelera amb la Marató de TV3

L’institut Candelera batega per la Marató.

BUM BUM!

L’institut Candelera participa, com cada any, en la campanya de sensibilització de la Marató de TV3. Aquest any dedicada a les malalties cardiovasculars.

L’alumnat de 2n d’ESO i de l’optativa de 4t de Dibuix han elaborat els dissenys d’uns cors cubistes molt interessants que després ens han servit per fer el disseny i composició de diferents punts de llibre.

Aquests dies a l’hora del pati, podreu col·laborar amb la Marató comprant un punt de llibre.

TOTS JUNTS PER LA MARATÓ!

Finalitzada la recaptació, l’Institut Candelera col·laborarà en 126 euros de la venda dels punts de llibre dissenyats per l’alumnat.