L’alumnat d’FP del centre realitza la formació d’RCP i DEA

Un any més, l’alumnat del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura i de primer del CFGM de Gestió Administrativa, promoció turística, ha realitzat la formació d’RCP i DEA de la mà de Jordi Bort, caporal dels bombers de la Generalitat i formador del Consell Català de Ressuscitació.

L’alumnat del PFI va rebre la formació el passat 30 de gener i el del CFGM el dilluns 5 de febrer. En totes dues formacions, Jordi ens va explicar la importància de la cadena de supervivència, els protocols d’actuació en cas de localitzar un accidentat, la posició lateral de seguretat (PLS), la reanimació cardiopulmonar (RCP) i l’ús dels desfibril·ladors externs automàtics (DEA).

Aquesta formació, tot i que s’emmarca dintre dels mòduls de prevenció de riscos laborals, és bàsica per qualsevol ciutadà ja que ens dota de les competències per poder donar el suport vital bàsic a qualsevol persona que ho necessiti.

Des del departament de formació professional, i per extensió de tot el centre educatiu, volem agrair la col·laboració desinteressada de Jordi Bort en la formació del nostre alumnat que, com tots els anys, ha estat molt completa i entenedora.