Génération LabelFrance a Madrid

L’INS Candelera ha participat del 13 al 15 de març a Madrid en la primera trobada de centres Génération LabelFrance organitzada per l’Institut Francès d’Espanya i amb la col.laboració del Lycée Francès de Madrid i l’Ambaixada de França. Un total de 17 centres, 2 alumnes i 1 professor per centre, representant 17 Comunitats Autònomes hi han estat presents. Per l’INS Candelera 2 alumnes de 1r de batxibac, Ariadna Sánchez i Erik Muñoz i el professor de francès Javier Sánchez. Han sigut unes jornades molt profitoses i amb xerrades, tallers i activitats al voltant del tema dels Jocs Olímpics de París 2024. Tant professors com alumnes dels diferents instiuts han pogut compartir vivències i experiències i, a més, han estat rebuts oficialment a la Résidence de France per l’ambaixador, M. Casa.