Final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta

Tres alumnes de quart d’ESO participen a la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa

Alumnat de quart d’ESO, l’Anaïs Borràs, Lander García i Arnau Gómez, aquest dijous han participat a la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta. Els presentadors i organitzadors de l’acte van destacar la importància d’haver arribat a la final, ja que el passat març van quedar classificats a la semifinal. L’acte s’ha dut a terme a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa, i ha començat a les onze del matí. Hi han participat els classificats de totes les categories. Quan els participants han acabat la lectura, mentrestant el jurat deliberava els guanyadors finals del certamen, l’alumnat, professorat i resta de públic assistent, ha pogut gaudir d’un divertit espectacle de màgia.

L’alumnat que s’ha presentat de l’Institut Candelera no ha guanyat, però la valoració final ha estat molt positiva, no només pel fet d’haver arribat a la final, sinó també per l’extraordinària lectura que ens han oferit.