El Programa de Formació i Inserció Laboral a l’Institut

El curs 19/20 s’estrena amb una novetat, el Programa de Formació i Inserció Laboral (PFI) adreçat a aquells alumnes entre 16 i 21 anys que no tenen el títol de l’ESO i no cursen altres estudis ni tampoc participen en cap curs de formació. Aquests alumnes podran obtenir el títol d’auxiliar en obres d’interior i pintura i això els permetrà poder tenir possibilitats per la inserció en el món laboral.

El dimarts 29 d’octubre, la Sílvia Alarcón, del Canal 21 Ebre, va entrevistar al tutor del PFI, en Toni Castro i a la Coordinadora Pedagògica, la Núria Llambrich on van poder fer una explicació del programa. En la gravació es pot veure com treballa l’alumnat i l’entrevista que es va fer a un d’ells.