El 25 N

L’alumnat de l’institut Candelera de 2n i 4t d’ESO ha participat en la realització de l’activitat “Pintem sabates vermelles contra la violència masclista”.

Sota el lema creat pel mateix alumnat “Posa’t a les seves sabates!” hem dibuixat i dissenyat sabates vermelles per a la instal·lació i hem creat cartells violeta amb eslògans i imatges icòniques per a sensibilitzar la comunitat educativa.

L’exposició amb sabates segueix la proposta formulada per l’artista i arquitecta mexicana Elina Chauvet, una representació que s’ha fet en diversos llocs del planeta.

Estarà visible a l’entrada del nostre l’Institut fins al 5 de desembre.

En paraules dels mateixos alumnes; el motiu és denunciar la violència masclista i conscienciar a tothom que no volem ni una víctima més.

Moltes felicitats per la feina ben feta!