Decoració del hall del nostre institut

S’aproxima la Castanyada i el nostre alumnat, igual que l’any passat ha volgut participar en la decoració del hall.

Hem aprofitat el tema de la forma abstracta i l’art de carrer o street art per a ajudar a crear un ambient més tenebrós al centre.

Aquest any hem iniciat el curs amb un projecte artístic col·laboratiu basat en l’artista de carrer Thank you X. La seva obra més important està formada per la unió de formes geomètriques. L’artista afirma que cada forma explica una història individual. L’alumnat de 2n d’ESO i de l’optativa de 4t d’ESO han generat un mural de cubs i els hem anat enganxat tot formant una retícula o molècula viva, on cada aportació ha sumat força, ha estat un bon projecte per iniciar la nostra història.

L’alumnat de 1r d’ESO ha aprofitat la unitat de la percepció visual i els diferents nivells d’iconicitat de la imatge per a generar cortines de mòbils elaborades en gots reciclats de cartró i penjades en fil de pescar transparent.

Les dues exposicions tenen en comú el dinamisme, la forma abstracta i la modulació.
Aquest projecte ha combinat colors vius, materials de reciclatge i un joc de llums i ombres que juntament amb els nostres dibuixos terrorífics de Halloween ens han ajudat a donar vida nostre hall.
Bona Castanyada a tothom!