Conferència estatal “Tinguem cura del planeta”

Ariadna Neira, membre molt activa de la Quadrilla Eco-Tsunami i alumna de 1r BAT es troba actualment a Alcaraz (Albacete) en la Conferència Estatal “Tinguem cura del planeta” juntament amb dotze alumnes catalans més. Allí haurà d’explicar les accions que es van dur a terme el curs passat per donar a conèixer la importància de la Posidonia oceanica. També agafarà idees del que fan en altres instituts d’arreu de l’estat per mantenir la sostenibilitat del nostre planeta. A veure si podem nosaltres podem posar alguna en  pràctica.