Concurs Sambori

Aquesta setmana l’alumnat de 1r, 2n d’ESO i de l’optativa de 4t de Dibuix, juntament amb tot l’alumnat del PFI de l’institut Candelera, hem elaborat un vídeo per al concurs Sambori.

El Sambori és un projecte d’Òmnium cultural que consisteix a fomentar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives a centres educatius del territori, amb l’objectiu de fomentar l’emancipació cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana, defensant la cultura com una eina de transformació social generadora d’oportunitats educatives.

El projecte que presentem és el nou espai de lectura obert al centre que estem construint entre tothom i que forma part del projecte Repensar els espais del nostre institut.