Com sona l’ESO

Un any més l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Candelera participa en el projecte musical Com Sona l’ESO Altea 2024, que aquest any ha sigut una mica especial, ja que es compleixen 25 anys. Aquest repte és la realització d’un concert conjunt: al voltant de 1500 alumnes d’edats entre 12 i 16 anys juntament amb el seu professorat actuant junts, que treballen durant l’any a les aules de música.

Aquest any l’alumnat ha treballat l’actuació COMEDIANT, on han treballat i conscienciat l’alumnat sobre les enfermetats de salut mental. Felicitar als participants pel seu bon comportament i el treball realitzat.