Com sona l’ESO

El passat 12 de maig va tenir lloc a Altea el concert de Com Sona l’ESO. Feia mesos que els alumnes s’estaven preparant l’obra «La persona més feliç del món”, que és un musical que requereix interpretació, coreografia i moltes parts cantades. Per culpa de la pandèmia, portàvem tres cursos sense poder realitzar una de les experiències més intenses i boniques que es poden viure a l’institut. El concert va ser tot un èxit. A més, durant tres dies els alumnes participants van conviure a Altea amb altres companys, amb els quals van assajar molt, però també compartir vivències i un munt d’activitats musical.