MOBILITAT ERAMUS+ REPÚBLICA TXECA I FI DE PROJECTE BRIDGE THE GAP

Durant la setmana del 25 al 30 de noviembre 6 alumnes de 4t d’ESO i dues professores han participat en la mobilitat a la República Txeca, concretament a Ivancice al Gymnasium Jana Blahoslava,  dins del projecte Erasmus+ KA221 BRIDGE the Gap.  Aquesta ha estat l’última mobilitat del projecte i ha estat basada en la salut mental . Els alumnes van comparar resultats d’unes enquestes passades als alumnes del nostre institut i les dels altres països sobre malalties referents a trastorns del son, alimentaris i depresions. Aquests resultats van ser exposats juntament amb els alumnes dels altres països que participen al projecte: Alemanya, Itàlia, Grècia i República Txeca. També es va fer un timeline amb les dates més importants referents al tema. Al mateix temps es va fer un llibre de consells  i tallers de música, ioga, dibuix i xerrades amb una psicòloga. Aquestes activitats van ser complimentades amb la visita a les ciutats de Brno i Praga. (* Fotos)

S’ha arribat al final de projecte i ara només falten fer els productes finals entre tots per tal de poder fer el nostre projecte sostenible i extensiu a la resta de la comunitat educativa.

Amb aquest projecte hem pogut iniciar lligams amb altres instituts de la resta d’Europa i així poder continuar col.laborant amb ells amb altres projectes Erasmus+.

Amb Erasmus+ fem possible la internacionalització del nostre centre i potenciem l’aprenentatge de les llengües estrangeres, així com fomentem els valors de la multiculturalitat, inclusió i respecte entre  les noves generacions d’estudiants.

Continuarem treballant i fent projectes Erasmus+ gràcies a que som centre acreditat des del curs passat fins l’any 2027, fet que ens permet demanar diferents projectes cada curs  de diversa índole: mobilitats de llarga durada, de curta durada , jobshawing per als professors i formació amb experts.

* Contingut restringit