MOBILITAT A WILDESHAUSEN (ALEMANYA) EN EL MARC DEL PROGRAMA ERASMUS+

Del 25 al 30 de setembre, un grup de 7 estudiants de 4t d’ESO es van desplaçar a Wildeshausen (Alemanya), en una mobilitat en el marc del programa BRIDGE (Erasmus+).

Com sabeu, Erasmus+ és un programa europeu que reuneix diferents instituts d’arreu d’Europa (en aquest cas: Camarles, Grècia, Alemanya, República Txeca i Itàlia), de tal manera que desde cada centre es treballen activitats en comú en torn a un tema general (els valors). Llavors, una representació d’estudiants i professors de cada institut poden visitar els altres centres europeus de manera subvencionada.

Durant l’estada a Alemanya, els nostres alumnes van presentar els treballs que havien realitzat a l’Institut de Camarles i van fer altres tallers i activitats educatives. Dimarts a la tarda vam visitar la bonica ciutat de Bremen (a només 30kms) i el dimecres vam anar a Hamburg, on vam fer un passeig en barca per l’enorme port i vam gaudir d’una increïble exposició de Banksy.

L’alumnat es va allotjar en famílies, cosa que va permetre que utilitzessin l’anglès de manera freqüent. El professorat acompanyant van ser Eva Cervera i Pili Luis.

L’alumnat diu que van gaudir molt del viatge i que sempre recordaran aquesta experiència, ja que van fer amics internacionals i van visitar molts llocs nous. Això sí, no ens ha faltat l’anorak ni el paraigua! (Veure fotos)

Des del Departament de Llengües Estrangeres treballem per poder proporcionar al nostre alumnat programes d’aquest tipus, que posen en valor la importància de conèixer llengües estrangeres.