EL PROJECTE ETWINNING “NEW TWIN LIBRARY” DE 2n ESO ACONSEGUEIX EL SEGELL DE QUALITAT

Estem molt contents d’anunciar-vos que el projecte eTwinning “New Twin Library”, fet a 2n ESO durant aquest passat curs 20-21, ha aconseguit el Segell de Qualitat, un reconeixement a la bona feina feta.

Aquest projecte va consistir en la lectura d’obres curtes en anglès i activitats interactives relacionades. Aquest va unir estudiants italians, grecs, vascos i catalans, i va estar coordinat per la professora Eva Cervera, del Departament de Llengües Estrangeres. La gran majoria d’activitats es van fer en grups internacionals (és a dir, en un mateix grup hi havia estudiants de diferents llocs), i per tant la llengua principal d’interacció entre ells va ser l’anglès.

Tot i que aquest projecte va ser el seu primer contacte amb eTwinning, l’alumnat va valorar molt positivament aquesta experiència.

Animem a tot l’alumnat en continuar treballant en aquesta direcció. Els projectes són uns recursos pedagògics bastant efectius per adquirir i millorar nous coneixements d’una manera més amena i motivant. Recordem que l’Institut de Camarles participa en una gran quantitat de projectes internacionals; entre ells, dos Erasmus (que integren diferents assignatures) i diferents etwinnings.

Enhorabona a tots els participants per la bona feina!

Departament de Llengües Estrangeres