IMMERSIÓ A GOREY, IRLANDA AMB ELS ALUMNES DE 1R DE BAT

Després de tres anys de no poder realitzar aquesta immersió lingüística degut a la pandèmia, aquest any hem pogut tornar a Irlanda amb els alumnes de 1r de BAT. Des del departament de llengües estrangeres sempre hem volgut promoure l’aprenentatge de les llengües basat en les experiències reals i així motivant als alumnes a emprar la llengua com a eina de comunicació. Aquest curs hem canviat d’escola i hem anat a Gorey, un poble situat al sud-est de l’illa a uns 80 mins de Dublin. L’escola pertany a una parella, nadiva d’allà,  que havia viscut a l’Ampolla durant uns anys i alguns dels seus fills van ser alumnes nostres, així que ens han tractat com si fóssim de la família. 12 alumnes i 2 professors han estat allotjats en famílies durant 6 dies. Pel matí els alumnes feien 3 hores d’anglès i per les tardes van realitzar diferents activitats: danses irlandeses, treasure hunt pel poble, mini golf, bolera, cinema, visita del parc natural de Glendalough, visita del castell de Johnstown, visita del poble costaner de Courtdown i com no, visita guiada per Dublin i compres.

Ha estat una experiència valorada molt positivament pels alumnes i famílies que han participat i esperem tornar a repetir en els propers cursos.

Aquí us deixem una petita mostra de les fotos que hem fet durant aquests dies!