Esports nàutics a 3r d’ESO

Al llarg de tres dies, i de manera esglaonada en diverses setmanes, els grups classe de 3r d’ESO assisteixen a unes activitats de rem al Reial Club Marítim de Barcelona, RCMB, com a part de l’oferta esportiva de la ciutat de Barcelona, dins del programa “L’escola fa esport a la ciutat” organitzat per l’Institut Barcelona Esports i el Consell de l’Esport Escolar de Barcelona.

Aquestes tres jornades, incloses dins de la programació curricular del Departament d’Educació Física de l’institut, tenen un caràcter lúdic-esportiu, en les quals, primer de tot, l´alumnat es prepara físicament al gimnàs del club, fent estiraments i competint en grups a les màquines de rem, per desprès sortir a navegar per les aigües tranquil.les del port en bots de 2 i 6 persones. Entremig, també tenen temps per esmorzar a l´assolellada terrassa amb vistes al Port Marítim.

En definitiva, una gran experiència que els ha permès, al llarg dels darrers tres anys, endinsar-se en l’aprenentatge de la pràctica esportiva de diferents modalitats nàutiques: vela col·lectiva, vela lleugera i rem.