Actualització Programació General Anual

Des d’avui podeu consultar l’actualització de la Programació General Anual del curs 2020 – 2021, on la novetat més destacada és la incorporació de les activitats i propostes vinculades al Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE), regulat per la Resolució EDU/2210/2020.

Les accions s’organitzen en quatre àmbits prioritaris:

1. Reducció de les barreres econòmiques
2. Acompanyament, motivació i suport a l’alumnat i reforç de l’atenció educativa
3. Acompanyament, implicació i participació de les famílies
4. Acció educativa comunitària i oportunitats educatives més enllà de l’escola.Els quatre àmbits contemplats són són:

Els centres disposen d’un marge d’autonomia per determinar els punts febles a treballar, i el pla atorga la capacitat econòmica i executiva per a aplicar les correccions de la manera que el centre consideri idònia.