ACTUALITZACIÓ: Grups ESO (curs 2021 – 2022)

Posem a la vostra disposició els llistats provisionals d’assignació de grups d’ESO pel curs 2021 – 2022, ordenat per cursos, i actualitzats a data 11/09/2021. Cal tenir en consideració els següents aspectes:

1. En atenció a la política de protecció de dades, a les llistes s’han conservat els dos primers caràcters del nom i de cada cognom.
  2. Els llistats estan ordenats alfabèticament per la inicial del primer cognom.
  3. La informació correspon a l’alumnat matriculat de forma efectiva a la data de publicació de la llista. L’assignació definitiva de grups es confirmarà quan tot l’alumnat hagi realitzat el procés de matriculació.
  4. Tot l’alumnat d’un mateix nivell d’ESO farà servir els mateixos llibres de text, amb l’excepció de S4 per la diversitat d’orientacions de l’alumnat en finalitzar l’etapa. Us recomanem que reviseu la llista de llibres.

Llistats d’assignacions de grups: