ACTUALITZACIÓ: calendari inici curs 2021 – 2022

Us informem del calendari dels primers dies lectius del curs 2021 – 2022:

– en el cas de l’alumnat d’ESO, el curs s’iniciarà el dilluns 13 amb una sessió de benvinguda i presentació a càrrec de les persones responsables de la tutoria de cada grup, i la resta del matí se seguirà l’horari habitual fins les 13:30 h. Les tardes de dilluns 13 i dimarts 14 no hi haurà activitat lectiva perquè es destinaran al lliurament dels llibres del servei de reutilització a l’alumnat que participa del programa.

– pel que fa a l’alumnat de Batxillerat, les sessions de presentació s’iniciaran el dilluns 13 a les 8 h, per continuar amb l’activitat lectiva habitual entre les 9 i les 14:30 h. El document també inclou informació sobre l’horari de recollida de butlletins de l’avaluació extraordinària de 1r de batxillerat i el període de reclamacions pertinent.

Us demanem que pareu especial atenció als horaris d’entrada esglaonada i a l’accés diferenciat (carrer Menorca o Puigcerdà) en compliment de la normativa sanitària: Calendari inici curs 2021 – 2022