Acte de comiat alumnat 4t ESO

El 15 de juny es va celebrar l’acte de comiat de la promoció de 4t d’ESO 2019 – 2023, amb la presència de famílies i professorat, que van acompanyar aquest alumnat que tanca l’etapa d’educació obligatòria i comença a definir de manera més individual el seu futur formatiu o professional.

L’acte es va realitzar al pati de l’institut, i en primer lloc es van succeir diversos parlaments, a càrrec de la directora del centre, la Imma Solé, i els integrants de l’equip de tutoria, la Mª Àngels Martin, el Curro Cantó i l’Àlex Aparicio. Tots quatre, amb estils i continguts molt personals, van acomiadar-se de l’alumnat amb paraules de motivació vers el futur, i recordant-los que el Bernat Metge sempre estarà obert per rebre’ls.

Posteriorment, cinc representants de l’alumnat, la Noa Villanova, en Diego Girón, la Irene Holgado, la Katrin Antonova i el Cristóbal Morales van revisar diversos aspectes del pas de la promoció per l’institut, amb referències a membres del professorat, anècdotes singulars, i algunes reflexions sobre uns anys on han hagut de gestionar situacions força complexes i inesperades.

Tot seguit, les alumnes Liz Murga i María Arenas van procedir, juntament amb els tutors i tutora, al lliurament de les orles dels grups. Aquest lliurament el van acompanyar d’unes distincions individuals en forma de banda, on es destacava algun tret característic de cada company o companya.

Finalment, a la sala d’actes, alumnes, famílies i docents van poder compartir molts records i imatges de la seva etapa a l’institut Bernat Metge gràcies al muntatge audiovisual que l’alumnat havia preparat. La celebració també va incloure un petit aperitiu ofert per l’alumnat a les famílies presents.

Nois, noies, moltes felicitats i que el futur us sigui molt exitós!