Estada pedagògica de 1r d’ESO

Els passats 14, 15 i 16 de juny, l’alumnat d’S1 se’n va anar a La Gola del Ter (Girona) per tal de realitzar el Crèdit de síntesi “Riu, esport i mar”. Aquesta experiència ha estat una oportunitat perquè aprenguin de manera pràctica i divertida, connectant amb la natura i desenvolupant habilitats esportives i socials.

La sortida ha estat plena d’activitats, com ara:

• Bici de muntanya (BTT): Han recorregut camins i senders estrets, superant reptes i descobrint racons increïbles de la natura al seu pas.
  • Escalada i tir amb arc: Han desafiat la gravetat mentre escalaven, desenvolupant la seva força, concentració i confiança en ells mateixos.
  • Caiac en el riu: Han navegat pel riu Ter, on han pogut treballar en equip, comunicar-se de manera efectiva i gaudir de l’entorn fluvial amb respecte i consciència ecològica.
  • Jocs i tallers: Han participat en emocionants jocs (diürns i nocturns) i activitats de grup. A més, han rebut formació en orientació i primers auxilis, adquirint coneixements pràctics que poden ser útils en diverses situacions.

Aquesta sortida no només ha proporcionat moments d’aventura, sinó que també ha contribuït a l’enriquiment acadèmic i personal. Han pogut aprendre valors com el respecte pel medi ambient, la importància de l’esforç i la superació personal, així com la col·laboració i el treball en equip.

Estem molt orgullosos del nostre alumnat per haver demostrat una actitud exemplar durant tota l’estada, amb la seva energia i entusiasme.

Què tingueu molt bon estiu!