Cloenda projectes ApS

El divendres 16 de juny es va organitzar una actvitat de tancament de totes les experiències d’Aprenentatge i servei dutes a terme per l’alumnat de 4t d’ESO.

Amb la col·laboració de vàries de les organitzacions amb les que han treballat, l’alumnat de 4t va mostrar i compartir amb l’alumnat de 3r d’ESO els resultats del seu treball. Volem agrair molt efusivament la tasca d’acompanyament feta per les entitats col·laboradores, i tot el suport que ens han donat durant el curs:

• Al Pla Comunitari de la Verneda i Àgora, amb els quals el nostre alumnat ha pogut col·laborar fent de voluntaris en les classes de reforç educatiu extraescolar, al casal del barri de la Verneda.
  • A l’Assemblea de Cooperació per la Pau i Tarpuna – iniciatives sostenibles, hem pogut dur a terme el projecte de calcular la petjada de carboni que provoca el nostre institut, i així dissenyar solucions per a revertir-la.
  • I amb la Fundació Guné i Dëkkandoo hem pogut fer el projecte d’Artivisme, on el nostre alumnat ha rebut una formació molt colpidora sobre la realitat del racisme a Catalunya i al món, i com a resultat han expressat la seva protesta en forma d’obra teatral i la gravació d’un rap.

Gràcies a totes elles els projectes han estat un èxit. La jornada va ser una combinació de tallers, música, teatre i un aperitiu que va posar el punt i final a una experiència molt profitosa.