Art al pati

L’alumnat de 2n d’ESO C, sota la coordinació del seu tutor i professor d’àmbit artístic, en Joan Nadal, han dissenyat i elaborat un mural a un dels espais exteriors de l’institut.

El mural representa la unió harmònica de totes les diversitats que conformen la societat, a més de ser una forma alegre i dinàmica que acollirà en el futur un rocòdrom per l’ús dels alumnes.

El mural està fet amb sprays Montana sobre una pared de 7 m x 3 m d’alçada, i es van dedicar dedicar 4 sessions per plantejar-lo, desenvolupar vàries propostes i escollir-ne una. Finalment, per la realització van caldre 6 sessions de treball d’una hora de durada.