Activitat artística extraescolar amb Inge Nouws

Al llarg del tercer trimestre d’aquest curs, l’alumnat de 1r d’ESO han pogut gaudir d’una activitat extraescolar de caire artístic, i desenvolupar les seva creativitat.

Durant 8 sessions d’una hora i mitja, i en col·laboració amb l’artista Inge Nouws, han creat un llibre d’artista: un llibre “il·legible” que consisteix en pàgines plenes d’experiments i exercicis de dibuix, collage i pintura. La denominació “il·legible” se li atorga perquè els seu objectiu és apropar les paraules, la tipografia i el dibuix com element pictòric sense condicionar la feina amb frases o imatges que impedeixen ser llegits o compresos.

El taller “entrenament creatiu” va ser un espai que va permetre l’alumnat experimentar, aprendre i gaudir de l’art en totes les seves facetes, sense pors ni prejudicis.