“Ràdio Arnau”

Els alumnes de 4C d’ESO han començat la gravació via Meet amb col·laboració de Cugat.cat del pograma de ràdio “Ràdio Arnau” que enguany  consta de quatre seccions: Dia de, Què està passant,  Ens agrada opinar, Curiositats: calaix de Sastre, més quatre separadors musicals, dins de magazín “Sant Cugat a fons”.
Podeu escoltar-lo el 25 de desembre a les 12:00 a 91.5 FM.
Esperem que us agradi!

Quan somrius

A l’Aula d’Acollida seguim cantant. I és que cal cantar, ara més que mai. Al juny ens acomiadàvem amb un “Escriurem” ple d’esperança i emoció, des de casa nostra, però sentint-nos a prop i amb la il·lusió d’un estiu per davant. Ara, us desitgem molt… Llegeix més»

Si jo fos …

A Cultura i Valors estem treballant la indentitat personal. Qui seríem si fóssim …  un color ? un animal ? una època de la vida ? A partir d’associar-nos a nosaltres mateixos un conjunt de metàfores, hem fet una creació artística lliure. La Clara Blampair, de… Llegeix més»

L’ institut s’adapta a la nova normativa de classes telemàtiques decretada pel Departament d’ensenyament

Coordinació de batxillerat: normativa classes online

Benvolgut alumnat i famílies de batxillerat:

Des de fa ja una setmana estem implementant l’horari de semipresencialitat decretat pel Departament d’ensenyament respecte al batxillerat, com a mesura per a la prevenció de la transmissió de la Covid-19. Des de l’equip docent de batxillerat considerem oportú recordar algunes mesures que són essencials perquè les classes online funcionin de la millor manera possible. A continuació us les detallem:

1.L’assistència a les classes telemàtiques és obligatòria en tot moment. En  cas que l’alumnat no pogués assistir a una classe online, ha de justificar degudament l’absència a la tutora/tutor pels canals habituals. En absència de notificació oficial,  li constarà com a falta d’assistència injustificada.

2.L’alumnat ha de tenir operativa la càmera de l’ordinador en tot moment de la classe, i haurà de justificar degudament el fet de no poder tenir la càmera encesa (mitjançant un correu o nota a l’agenda per part de la família). Som conscients de que poden sorgir problemes puntuals de connectivitat o mal funcionament de les càmeres, però si existeixen han d’estar degudament justificats per la família. Si un alumne no es connecta a les classes telemàtiques amb la càmera, sense justificació de cap tipus, el professorat ho assenyalarà com una falta d’assistència i, en cas que persistís, com una falta de conducta inadequada.

3.L’alumnat ha d’estar en plena disposició en el moment de fer les classes telemàtiques, la qual cosa implica: atenció, respecte per la classe, no fer ús del telèfon mòbil, no menjar, demanar el torn de paraula pel mètode acordat amb el professor. Si no és així, el professorat de cada matèria podrà sancionar els comportaments fora de lloc, inclús amb l’expulsió de la classe telemàtica.

4.Els exàmens i proves es faran sempre que hi hagi sessions de classe presencials, a l’institut.

5.És fonamental que l’alumnat de batxillerat, ara més que mai, sigui conscient que l’autonomia, la responsabilitat i la capacitat d’organització individual són crucials en aquests difícils temps que ens toca viure.

Salut i ànims per a totes i tots, INS Arnau Cadell, Coordinació i equips docents de batxillerat

Escolta’m

Aquest projecte de tutoria individualitzada es realitza a 1r i 2n d’ESO.
Setmanalment, els tutors disposen d’uns 20-25 minuts per conversar amb els alumnes en petit grup. L’activitat és opcional. Això és així, perquè considerem imprescindible, que els alumnes en vulguin formar part.
L’objectiu de l’activitat és… Llegeix més»

Memòria històrica

El professorat de l’Institut Arnau Cadell de Sant Cugat del Vallès ha creat un grup de treball per promoure diferents activitats relacionades amb la memòria democràtica al mateix centre educatiu i a la comarca del Vallès Occidental.
El grup treballa recursos i eines didàctiques al voltant de la… Llegeix més»