Una alumna de l’INS A Torroja, 2a de Catalunya en els 7è Premis Sambori Òmium

Laia Tamarit Martínez de l’INS Antoni Torroja de Cervera va obtenir el 2n premi en la categoria corresponent a 2n i 3r d’ESO per la seva narració “Cirerers en flor”. Òmnium Cultural lliurà els 7è Premis Sambori Òmnium en l’àmbit català ahir al Centre Cultural Teresa Pàmies del barri de l’Eixample de Barcelona. L’acte, que va descobrir els guanyadors en cadascuna de les sis categories d’aquests premis de narrativa escolar, el va conduir Jordi Gil, presentador de l’InfoK, el programa informatiu infantil de Televisió de Catalunya. Aquest va anar llegint fragments significatius dels guanyadors, entre els quals hi havia només dues lleidatanes.
En el transcurs de l’acte també hi va haver una magnífica actuació de l’artista Pep Bou. Les obres guanyadores dels premis Sambori Òmnium Catalunya 2013 es van escollir entre els textos finalistes de les respectives demarcacions d’Òmnium Cultural a Catalunya.

Si voleu veure imatges, cliqueu AQUÍ
Pepita Boneu
Professora de català