Un centenar de corredors a la nova Entremuralles de Cervera

Aprofitant el dia festiu de Tots Sants, es va celebrar la primera edició de la Cursa/Caminada Popular Entremuralles, promoguda per l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Antoni Torroja amb l’objectiu de recollir fons per al viatge de fi de curs, i amb la notable implicació del Consell Esportiu de la Segarra i de professors del centre i familiars que aspira a tenir continuïtat en el futur.

Al voltant d’un centenar de persones van inscriure’s a la prova, que va tenir la plaça Major com a punt de sortida i arribada, i que passava per carrers i places del centre i el nucli antic de Cervera, en un circuit degudament senyalitzat de poc més de 5 quilòmetres de distància i 113 metres de desnivell. Al voltant d’una quarantena de voluntaris, principalment alumnes de 4t, van encarregar-se d’organitzar degudament els controls situats en punts d’encreuament o del control de les arribades, entre altres aspectes organitzatius.

El primer corredor a completar el recorregut fou Joan Rosich Llorach, de Santa Coloma de Queralt, amb un temps de 17:58, mentre que la primera corredora va ser la cerverina Jana Cuadros, alumna també de l’institut, amb 23:35. Això no obstant, el primer alumne del centre a creuar la meta havia estat el Pol Ruiz Salguero, amb un crono de 20:30.

L’institut Antoni Torroja agraeix la col·laboració en l’esdeveniment del Consell Esportiu de la Segarra, la Paeria de Cervera, el Centre Excursionista de la Segarra, Carbòniques Prat, Chocolat Box i Construccions Beleta.