Trobada multiesportiva Cervera-Guissona

L’Institut Antoni Torroja ha participat en les activitats d’educació física que s’ha dut a terme aquests dies, en la trobada multiesportiva dels alumnes de la comarca de la Segarra (Cervera i Guissona).

Les jornades multiesportives s’ha realitzat en dues jornades, la primera amb els alumnes de 4t d’ESO a Cervera i la segona amb els alumnes de 2n a Guissona.
Un dels objectius principals és la coneixença de nois i noies d’altres centres a la vegada que practicaven activitats esportives variades fugint dels esports majoritaris.
L’organització de les activitats corren per part dels professors dels centres i dels tècnics del consell esportiu de la Segarra. La jornada s’organitza realitzant un circuit amb 8 activitats diferents en equips d’alumnes barrejats d’entre els 4 centres de la Segarra; Entre altres activitats, es realitza Colpbol, Jocs Tradicionals, Bàdminton, Ultimate, Pitxi, Rugby, Orientació, Zumba