Taller d’esmorzars saludables

Quina millor forma d’acabar el curs que amb un taller d’esmorzars saludables!

Amb alguns alumnes de 3r d’ESO i amb motiu de l’últim dia de curs 2022-2023, hem dissenyat un taller d’esmorzars saludables. Els alumnes han pensat, elaborat, manipulat i preparat propostes senzilles i saludables d’esmorzar, per posteriorment fer un tast. Com a requisit, totes les propostes consistien en elaborar un batut làctic amb fruita i un entrepà saludable.

Gràcies a aquest taller. . .

• Hem reforçat la importància de l’esmorzar, hem posat de manifest els beneficis d’un esmorzar saludable i els riscos associats a un esmorzar inadequat.

• Hem contribuït al coneixement dels aliments necessaris per fer un esmorzar saludable.

• Hem potenciat un esmorzar diferent i equilibrat cada dia, distribuït en dues ingestes.

• Hem implicat als adolescents en l’elaboració dels seus àpats.

• Hem disminuït el nombre d’adolescents que no esmorzen correctament.

• Hem ofert estratègies als adolescents per potenciar l’adquisició de bons hàbits d’esmorzar.