Sortida a Empúries

Els dies 2 i 3 d’octubre l alumnat de llatí i grec de 1r i 2n de batxillerat hem assistit al camp d’aprenentatge d’Empúries, per treballar tant l’Emporion grega com com l’Emporiae romana, totes dues tema de les PAU. Ens hem allotjat a l’alberg de l’Escala i amb el bon temps, hem pogut fins i tot anar a la platja. Amb el nostre guia Eusebi, un gran expert en la matèria, hem pogut conèixer a fons tots els racons d’aquest jaciment grecoromà.

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de Biologia i Geologia han visitat el camp d’aprenentatge de ciències d’Empúries, acompanyant l’alumnat de llati i grec. En aquest camp, el nostre alumnat ha après sobre el procés de formació de les dunes, la importància de cuidar la biodiversitat marina i diferents tècniques de determinació de concentració de sals de les aigües del riu, mar i delta. Finalment, han visitat les ruïnes gregues i romanes d’Empúries per ampliar el seu bagatge cultural.