El Sambori premia la narrativa de l’Antoni Torroja

L’alumne de 1r de batxillerat Arnau Noguera i Segura ha resultat guanyador del 2n premi, en modalitat de narrativa, de la 12ena convocatòria dels Premis Sambori 2018 organitzats per Òmnium Cultural. El premi, d’àmbit provincial vinculat a les Terres de Ponent, li ha estat concedit pel seu text Personalitat Acolorida, una narració imaginativa i deliciosa basada en les patologies mentals associades a les personalitats múltiples.

L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc la tarda del divendres, dia 6 d’abril, a la Sala d’Actes dels Serveis Educatius de l’Urgell de Tàrrega, presidit per l’alcaldessa d’aquest municipi, entre d’altres personalitats del món de la política, la literatura i la cultura en general.

Cal subratllar el fet que l’Arnau cursa la modalitat de Ciències de la Natura a l’institut Antoni Torroja i que, per tant, cada vegada és més gratificant entendre el talent com la simbiosi entre les cultures científica i humanística, que dota els alumnes amb les millors eines per encarar la seva futura vida, tant en l’àmbit professional com en el terreny de l’enriquiment personal.

El seu text passarà, ara, a competir a la fase catalana que se celebrarà a Barcelona durant el proper mes de maig, i en la qual també estem ben segurs que hi farà un bon paper.