Representacions teatrals de Look Out Theatre Company a l’ESO

El passat divendres 1 de març, l’alumnat de l’ESO van assistir a dues representacions teatrals a càrrec de LOOK OUT Theatre Company a la Sala d’Actes de l’institut on van poder gaudir d’una bona estona de real English. La primera obra va ser  KNOWING SHAKESPEARE per 3r i 4t d’ESO on els estudiants van haver d’ajudar l’escriptor britànic més famós del tots els temps a crear alguns dels seus personatges. BINGO ROYALE va ser l’ obra que van veure els alumnes de 1r i 2n d’ESO on James Bond, l’agent secret 007, va haver d’evitar que el malvat Dr Mole Hill destruís tots els ordinadors del món.

Al finalitzar l’obra, els alumnes van poder fer preguntes als actors i actrius sobre les obres i la seva feina.
El departament d’anglès