Rectificació del diari SEGRE

Un altre cas d’assetjament escolar s’hauria produït al mateix centre, l’Institut La Segarra de Cervera. La víctima seria un alumne de 12 anys que cursa Primer d’ESO. Pel que sembla, dimecres l’afectat va assegurar que tenia la intenció de suïcidar-se i, des del mateix institut, el van portar al CAP per ser atès, segons van informar ahir a aquest diari fonts solvents.

Per la seua part, la Paeria de Cervera va explicar ahir respecte al cas d’agressió sexual que s’havien activat els protocols de seguiment per part del centre. D’altra banda, aquest diari va intentar ahir obtenir sense èxit la versió de la direcció de l’institut. Pares han convocat per avui una concentració per mostrar el seu suport als afectats.