Musicoteràpia al Josep Valls

El dia 10 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura d’alternativa vam anar al Centre de dia Josep Valls per participar en activitats de musicoteràpia amb gent gran que havia patit o pateix una demència.

Quan vam arribar vam veure que ja estaven practicant la musicoteràpia, que consisteix a utilitzar la música com a recurs perquè les persones que pateixen pèrdua de memòria puguin recordar i emocionar-se, i així potser poden retardar el possible avenç de la malaltia.

Des del començament ens ho vam passar bé i ens va servir per aprendre una teràpia nova i com utilitzar-la amb les persones que la necessiten.

A l’hora d’acomiadar-nos, ens va costat una mica, i personalment m’agradaria tornar-hi a anar.

Raquel Guerra, alumne de 4t d’ESO C