IXa edició dels Premis Comarcals per al Batxillerat

El dia 1 de juny es van lliurar els premis als finalistes del IXè Premi Comarcal de Treballs de Recerca 2012 per als alumnes de Batxillerat en un acte celebrat a l’Auditori Municipal de Cervera. En aquesta edició, els alumnes del nostre centre que han estat premiats són els següents:

• Ramon Borda Rubinat, Julià Rodríguez Blanco i David Rosell Delgado, primer premi en la modalitat de Ciències i Tecnologia, pel seu treball “Addictes a la sang:  Estudi a partir de les larves dels mosquits culícids que habiten a Cervera”.
  • Andrea Portella Alegre, segon premi en la modalitat de Ciències i Tecnologia, pel seu treball “Contaminants globals transfronterers. Aproximació a l’impacte del metil-tert-butil-èter (MTBE) present a les formulacions actuals de les gasolines sobre l’aqüífer Vicfred-Guissona”.
  • Ariadna Turull Boldú, menció en la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials, pel seu treball “El comerç a Cervera (1934-1950)”.
  • Joel Canosa Planes, menció en la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials, pel seu treball “Grafologia i personalitat: Els segarrencs a través de l’escriptura”.

La nostra felicitació a tots ells!