Jornada Intergeneracional

El dijous 11 de desembre els alumnes de 2n de Batxillerat vam tenir el plaer d’assistir a la classe impartida per la professora jubilada de llengua i literatura castellana Montse Pont, en motiu de la jornada intergeneracional que ja fa uns anys es duu a terme a l’institut.

El tema preparat per tractar a classe girava al voltant de l’Escola de Barcelona, un grup poètic català del 1950, alguns dels integrants del qual són Alfons Costafreda,  Jaume Gil de Biedma i Jaume Ferran, entre altres; tots ells tenen una cosa en comú: el record d’infantesa d’haver viscut una guerra, la Guerra Civil. Per diferents motius, entre ells la proximitat, ens vam centrar en el poeta cerverí Jaume Ferran, la seva vida i l’efecte que va tenir a la seva obra la guerra viscuda.

Va ser una classe molt interessant, tant pel que fa a temari com per la professora, que amb moltes ganes i energia ens va mostrar el seu entusiasme per l’ensenyament i per la literatura.

Mariona Puig | 2n Batxillerat